Gordon Ramsay Enters A Cooking Challenge | Gordon's Great Escape

Joylandi 14-Apr, 2019
As Gordon's trip in Malaysia comes towards an end, he enters a cooking competition to showcase whats he's learned.
#GordonRamsay #Cooking
Gordon Ramsay’s Ultimate Cookery Course - amzn.to/2BzAud5
Subscribe for weekly cooking videos.
If you liked this clip check out the rest of Gordon's channels:
uz-tv.com/username-gordonramsay
uz-tv.com/username-kitchennightmares
uz-tv.com/username-thefword

Fikrlar

  • I hope Gordon Ramsay will come here to the Philippines😊😊😊 Like if you agree😃😀

  • 4:49 Ferrari of rice cookers

  • I’m from Singapore and I love it

  • I’ve never use a rice cooker before. Me: they don’t use rice cooker in the west?

  • I could dig in right now.... look soooo yummy😊😊

  • I know this probably really difficult, but if anybody could pull it off, it would be Gordon Ramsey.

  • 'Ferrari of rice cooker'... Lmao!!

  • impressed with so many things on the channel and wasn't even trying to find it. but "the ferrari's of rice cookers" line is awesome. i am delightfully surprised to be inspired by gordon ramsey and other great chefs i've started looking into.

    • ohhhhhhhhhhhhhhh! i didn't even wait till the end!!! GORDON GOT 2ND?! WAY TO GO!!!! THAT'S AWESOME!

  • fucking amazing XD

  • I'm surprised with Gordon's emphasis on fresh foods he praised Malaysian food which I found really weird, Malaysia produce is generally of low quality and they use salty, heavy sauces and sugar to compensate. It's called the Land of Poor Quality because products made in Malaysia or produced for the Malaysian market tend to be of very poor quality.

  • Uncle Gordon Ramsay looks so cute in this video.

  • It's funny that the muslim chefs wear both the scarf and a tall chef's hat.

  • コメント。。。なんで順位行っちゃうかな

  • how can you not love gordon

  • 4:42 what a savage 😂

  • 6:16 he probably didn't understand that

  • Hope you go to Philippines. My favorite Chef. The best for me. :-)

  • Press 4

  • rendang dari padang bro bro

  • My mum says that one of the 'aunties' is actually her dad's cousin

  • The way he said 'rendang' had me _shooketh_

  • Gordon: i'm watching you closely Lady: *Surprised Pikachu face*

  • he's never used a rice cooker before.............

  • Second place. Not too shabby.

  • You call this fucking 1080p? you may know how to cook exquisite food but you don't know shit about video quality.

  • Rendang is not traditional food from Malaysia, but traditional food from Indonesia

  • Gordon: if you drop this tray, I’ll hang you by you upside down by your balls off the towers. Ok go, don’t sneeze How does he make threats sound funny? Lol

  • Gordon goes back to a plane he disappears new’s oh fuck me what am I going to watch now

  • I love how the soft boiled eggs were served by Ramsey

  • Well done gordon.

  • 0:00 like if your replay button is working Edit:wowwthanks for 0 likes

  • THe #1 auntie got me choked up, that is what cooking is all about, love

  • “If you drop this i’ll hang you by the balls, don’t sneeze” -Gordon

  • You drop this n I hang u got it?

  • "if you drop this tray, I'll hang you upside from your balls from the Petronas Towers, Don't sneeze."

  • Wow Gordon is in a kitchen with other human beings and doesn't yell at them. Now I can die in peace

  • Congratulations on The win see you are amazing wow u r great thank you for these videos awesome entertainment and learning about cooking as well yummy food 😋

  • Is it only me or video looks like 720p upscale?

  • I hate watching these vids because I always get so hungry

  • Rendang origin is from indonesia not malaysia. The taste is so different rendang from malaysia and indonesia

  • Lol rendang is not from malaysia, its from indonesia

  • 6:42 Look At Her Fuggin Eyes Wtf

  • Such an awesome and pleasant man

  • do it 1st time~ still get in the 2nd place, guess 1 more time will come into the 1st place

  • 1:42 😂😂😂 look at the girl

  • 3:13 *'Rang-Dang'* Bro

  • New video idea: Gordon Ramsey learns how to grow and smoke weed in Colorado

  • Finaly some fucking good video

  • frick now I know the results from the comments without watching

  • Fuk Me

  • T

  • His cooking is always revolutionary. Always in progressing.

  • Rendang is from Indonesian

  • Gordon Ramsay is beyond talented.

  • "Did you wash your rice?" Really? Who doesn't rinse their rice?

  • Malaysian rendang?!! Really? So fucking stupid chef

  • 2:51 wait did i hear a meme?

  • Gordon is the best chef in the whole world

  • *WOW*

  • Rendang?

  • My mom has the rice cooker he used in the beginning and she can make the perfect coconut rice

  • Lol

  • It became porridge

  • great video

  • You can tell he's genuinely pleased and humbled to win.

  • There is no point of putting numbers on the dishes because at 7:01 the judge said 'he' and Gordon Ramsay is the only boy

  • In his head, fuuking sheeet

  • You miss one ingredient, Love. That's why you end up at 2nd place.

  • Hope to see you here in PH!

  • lol

  • Gordon youre so cool and talented sir :)

  • I would one day like to cook with you. I know I'm just another youtube user but I really highly respect you. yell and scream at me all you want but i will never insult or disrespect you.

  • “If you drop this tray, I’ll hang you upside down from your balls down the Petronas towers” THREAT 10000

  • it be 2019 and gordons videos still look like a 90s documentary

  • i am a malaysian.I FUKING WANT GORDON RAMSAY'S RENDANG.damn idk how it would taste and my mom cooks rendang toooooooooooooooooooooooooooooooo good

  • they should work their accent in english

  • In his head....FUK OFF second

  • How do you Never use a RICE COOKER!

  • Rendang? Malaysian?:v

  • I wonder, what year is this ...the video looks old.

  • Food wars 😋

  • Rice cookers are an innovation

  • *Slaps the food at 3064 mph* Gordon Ramsey ‘It’s fucking cooked!’

  • Gordon : im the best chef in the world Auntie lin : im the best chef only for my family too Gordon : can u beat me? Auntie lin : hold my beer

  • Shokugeki

  • LOL YO GORDON SO CHEESED HE GOT 2ND

  • Energy like a damn child, i love it lol. Probably excited to get his skills tested for once in forever.

  • Gordon lost me yrs ago when he was a flaming arse hole.

  • holy fuck i love gordon ramsey

  • Seems like Gordon is really finding himself. I actually don’t find him so annoying anymore. I really enjoyed this. Got hungry watching it though:)

  • I love how humble he is

  • lol wearing tudung in a kitchen. muslims are pathetic

    • what's your problem? It's their religion.

  • Gordon Ramsay should be a chef, he's good.

  • again again and again malaysia steel our food, rendang is from indonesia. LMAO WTF MALAY!

  • Gordon is a great narrator.

  • It looks so silly for Malaysian people))

  • Dude I swear Gordon is the most likely person to have killed a man and gotten away with it lol.

  • This is the best Toshiba rice cooker ad I’ve seen

  • Gordon ramsay 🔥🔥🔥

  • “Push the button, and hope for the fucking best” **me playing any fighter game**