SIDEMEN $900 MILLION CRUISE SHIP HIDE & SEEK!

Joylandi 10-Mar, 2019
The Sidemen play Hide & Seek on a Cruise Ship! Enjoy!
#SidemenSunday
Sidemen Clothing: www.sidemenclothing.com
Thanks so much to MSC Cruises for letting us be some of the first people ever on their brand new ship MSC Bellissima. If you want to find out more about the ship visit www.msccruises.co.uk
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sidemen:
● Miniminter: uz-tv.com/username-Miniminter
● Zerkaa: uz-tv.com/username-Zerkaa
● Behzinga: uz-tv.com/username-Behzinga
● Vikkstar123: uz-tv.com/username-Vikkstar123
● TBJZL: uz-tv.com/username-TBJZL
● Wroetoshaw: uz-tv.com/username-Wroetoshaw
● KSI: uz-tv.com/username-KSI

Fikrlar

  • Remember jj is bulking

  • Ethan finding Toby OMFG his face 😂😂

  • That could of been easy wins for JJ

  • like my old post if the ship is cool

  • the ship is so cool

  • 12:52 good friend moment

  • Imagine if u were on the same ship, waiting for JJ to get out of the toilet.

  • since when did ethan lose that much weight?? big up

  • Surprised ethan didnt snitch lol OmG thX FoR 100000000 LikEs

  • Ethan’s voice crack when he says football pitch and bass 😂😂😂 6:25

  • honestly I would have done what jj did 😂😂

  • I love these vids please keep doing them

  • does it bug anyone else that there is one dead pixel on simon's cam?

  • JJ won I don't care

  • 17:34 a new meme was created

  • No don’t get more

  • 6:23 waaa trop bien vous avez gagné plein de coupons dinguerie

  • Go jj

  • Nah that’s not fair they cheated wen they found JJ

  • *JJ: Im BuLkInG*

  • I have liked all your videos 😃

  • That’s not fair Tobi and KSI are black, they’re good at evading people

  • JJ got royally screwed. He should've won. Man barely put any effort into hiding and almost won. 😂

  • Sidemen: Jj: these grapes are so big

  • *moui chwest*

  • video is honestly confusing

  • then goes to sleep

  • I love ur hide and seek vids pls keep making more love u

  • I love that Joke from jj “cheesus” 🤣🤣🤣🤣

  • I just realized I don’t know where my passport is 😂😂😂

  • Wierd flex but ok.

  • That explains why JJ’s “Bulking” 😂

  • Why am I so black?😂

  • i thought jj said ill be asleep for 5 mins lol

  • Pause at 17:34 😂😂😂😂😂

  • 0:33 "bulking"

  • 6:13 little mix came on and i SCREAMED 💞

  • Ya don’t have all of that money ahahaah xD

  • Ethan working out to show the viewers he’s not fat anymore

  • What a joke!! Who would watch this crap!

  • Do yall wear ever wear other clothing than your own merch

  • Jeez now we know y JJ is bulking

  • Vik pisses me off

  • Why does JJ love eating?

  • nice video

  • Ksi:*Hide and seek in boat with sidemen* *Eats In a buffet*

  • im suprised that ethan was not in the food place and jj in the gym

  • really nice video.. respect from nepal

  • Vik,Harry and Ethan sweating Josh seeking Tobi and Simon chilling ...JJ EATING!

  • I was like who’s that new guy but ethan just got fit af

  • JJ is so dedicated to his bulking routine.

  • JJ thought it was BULK and seek

  • Anyone clock the voice break 😂😂 6:33

  • Tobi is so precious 😂

  • 1m likes and then the whole boat?

  • Where did it say bulk and sleep in the title im sure it says hide and seek????

  • 6:32 Ethan’s Voice Crack Though😂😂

  • 🤣🤣the dude in the orange got scared when they ran out from behind the machine 17:59

  • Yo I love how they're all running around and JJ is just taking a nap

  • 6:45 that man was like “tf”

  • Ksi is totally a famous version of me 😂

  • JJ is even bulking while playing hide and seek.

  • 12:15 best acting ive ever seen

  • 8:25 JJ: I'm bulking!

  • 6:34 ethan's voice crack

  • 6:33 voice crack tho HAHAH

  • Cruizeship plug

  • I went on a cruise to the Bahamas with my family before last July I wish I was on that cruise there’s more stuff on there

  • Finally saw harry after his ded channel like if agree

  • Man cruises are the best. When I went on one to Alaska, I could eat so much. It was amazing

  • Ethan is now more fit than Jj

  • Jj is very greedy😋🍕😋🍕😋

  • Tobi’s lips.

  • Vik try’s too damn hard and takes it too seriously.

  • 14:38 Ethan is so White

  • Vik is the the worst sideman.

  • 8:51 dude sounds like old Greg

  • I think u mean CHEESUS

  • Wired flex but okay

  • JJ won

  • 4:00 Took Josh 4 minutes to realize he got himself f-ed up being the seeker. 😂😂😂😂

  • Row row your boat gently down the stream

    • Merrily merrily merrily life is bought a dream

  • wish i was there

  • I feel like this is to get back at the faze clan's video

  • Sidemen: hide and seek KSI: bulk and sleep

  • Ads.

  • Football PiTCh

  • ugh. why am i so black.

  • He said why am I so black that is what KSI says 😂😂😂😂😂

  • Black people are better at being on the run than white people

  • I’ve been on that MSC cruise ship hahahahah, the heck

  • Why I am so black... - KSI 2019

  • Doesn’t work out when wants to but then does it in hide and seek

  • Jeje is having best time of his life playing hide and seek Chillax Damn🗿

  • The ship is spicy af init?

  • Imagine being named Harry

  • 15:30 😂😂

  • Do on whole ship !!!

    • Apple some people🤦‍♂️

    • Xavi 16 that’s what they did dipshit

  • JJ has the best hiding place. 😂

  • Did not skip a second